نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی و درمان برای بیماران مبتلا به PKD برای جلوگیری از سنگ کلیه

PKD است که همیشه با عارضه مانند عفونت و سنگ کلیه همراه است. در میان این عوارض، سنگ کلیه دانش جدی است و اگر به خوبی کنترل نمی شود که زندگی را تهدید کند. سپس، به منظور جلوگیری از سنگ کلیه، چه باید بیماران مبتلا به PKD توجه به رژیم غذایی خود را؟

1 مصرف آب زیاد است، جلوگیری از حذف از ادرار.

2 محدود مصرف خود را از گوشت و امعاء و احشاء.گوشت تبدیل خواهد شد UA پس از سوخت و ساز بدن. علاوه بر این، به دلیل مقدار بالای فسفر در برداشت، شما همچنین می توانید در UA را تغییر دهید. UA مواد تشکیل دهنده سنگ کلیه است.

3 توجه به اسفناج. با توجه به تحقیقات، بیش از 90٪ از سنگ های کلیه شامل اگزالات بیش از حد calcio.Si مصرف، کریستال اکسالات کلسیم بیش از حد از ادرار جدا و سپس تشکیل سنگ کلیه.

4 اجتناب از قند اضافی می باشد. غلظت کلسیم یونی، اسید اگزالیک و اسیدیته افزایش پس از مصرف قند، اصرار به شکل سنگ کلیه.

این قوانین اساسی است که بیماران مبتلا به PKD باید دنبال کنید. البته نوشیدن کمتر آبجو، خوردن نمک کمتر، جلوگیری از نوشیدن شیر قبل از خواب، خوردن شام در اوایل همچنین برای بیماران مبتلا به PKD که می خواهند برای جلوگیری از سنگ کلیه مهم است.

شکی نیست که یک رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در بیماری کلیوی دارد وجود دارد. با این حال، بیماران مبتلا به PKD که می خواهند برای جلوگیری از سنگ کلیه باید درمان واقعی موثر را بپذیرید.

دیالیز درمان معمول در دوران مدرن است و می تواند نشانه های مختلف به طور موقت از بین بردن، اما دیالیز ممکن است چیزی برای کلیه آسیب دیده انجام دهد. در نتیجه، عملکرد کلیه در همه زمان ها کاهش می یابد. علاوه بر این، خطر ابتلا به سنگ کلیه حتی بیشتر است.

برای پوشش کمبود دیالیز، کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری ایجاد "چهار" یک "،" درمان سنتی چینی است. در میان این درمان، ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به محافظت از کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، حمام درمانی ما، طب چینی و ترکیب دهان مای کانگ می تواند کمک به کنترل عوارض آن است. البته سنگ کلیه گنجانده شده است. فقط برای تفریح ​​PKD به طور کامل می تواند سنگ کلیه از ریشه جلوگیری می کند.

اگر شما یک بیمار هستند و می خواهند رژیم غذایی شخصی PKD، یا علاقه مند به درمان ما، با دکتر خود صحبت کنید و یا به صورت آنلاین یک پیام را ترک زیر، ما همیشه اینجا در انتظار کمک.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، سنگ کلیه، رژیم غذایی و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: